Інфармацыя аб парадку падачы электронных зваротаў

   У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» электронныя звароты падаюцца ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі праз дзяржаўную адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб асоб (далей - Сістэма).
   Доступ да Сістэмы для заяўнікаў бясплатны і ажыццяўляецца праз сайт (http://звароты.бел), на якім неабходна прайсці рэгістрацыю, пасля чаго Сістэма фармуе асабісты электронны кабінет заяўніка.
   Праз свой асабісты кабінет заяўнік можа накіраваць звароты ў неабходны для яго дзяржаўны орган або дзяржаўную арганізацыю, а па выніках разгляду звароту адказы на іх будуць накіроўвацца заяўніку ў асабісты кабінет.
   Перавага накіравання электронных зваротаў з дапамогай Сістэмы - павышэнне зручнасці заяўнікаў пры падачы электронных зваротаў і атрыманні адказаў на іх.
   Заявителю предоставляется единый интерфейс для оформления электронного обращения и его подачи в любую организацию, подключенную к Системе, в связи с этим отсутствует необходимость заполнения специальной формы на каждом интернет-сайте государственного органа или иной государственной организации.
   Система также позволяет заявителю отслеживать, на какой стадии рассмотрения находится электронное обращение, просматривать перечень поданных обращений, статус их рассмотрения, а также отзывать их.